2011-07-12 | 19:00:42

Sollefteå - nipyran!

Haaallå!
Idag var det första dagen på sommarjobbet, på ålderdomshemmet i Bjästa, king! :)
Den enda nackdelen är att jag är grymt trött, haha.. Sovde typ 2-3 timmar inatt..
Egentligen så skulle jag vara ledig imorgon, men idag så pratade jag med chefen och det blir jobb imorn endå! Suuuper!

Iaf, nästa helg så drar jag, Marica och några fler till Sollefteå, ska tälta och så är det Nipyran! :) Och så lördagen så komma ItaloBrothers att spela där, kuuuung! Partäy musik juue, love it! ;)
Hoppas också på att träffa trevligt folk där och förväntar mig att ha det riktigt kul!

Marica flyttar till hösten för att gå på skola nån annanstans, komma sakna henne som fan! Men jag kan ju lova att jag ska fara te henne och då blirne ööös! ;)
Och btw, i förrgår så kollade jag vilka andra som kommit in på frisör, känner inte en enda, haha..

Och nu byter jag samtalsämne! På torsdag så drar jag och Emelie på bio och kollar på "Harry Potter och dödsrelikerna del2"! Vi kollade på del 1 på bio också, så såklart är det ett måste att se andra delen på bio också ;)
Kommer att bli riktigt spännande! Emelie har redan hämtat ut biljetterna så allt är klaaart, woho! Taggatagga, har mycket att se fram emot just nu :D


Läängtar ni lika mkt som jag? ;)


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: