2011-07-15 | 21:28:15

Dålig uppdatering.. 15/7

Hej!
Guu, vad jag har uppdaterat dåligt den här veckan.. Men det är för att jag har varit sjukt trött efter att jag jobbat, även fast det har varit roligt, och jag trivs jätte bra! :) Men jag har legat som en döing hela eftermiddagarna/kvällarna varje dag efter jobbet heeela veckan, hahah!
Men nu är det helg så jag är ledig (även fast jag heldre hade jobbat..) så det ska bli skönt att få lite sovmorgon! Sen börjar jag andra veckan på jobbet. :)

Idag så har jag bara jobbat och legat i soffan, är verkligen jätte trött, kommer att gå och lägga mig tidigt ikväll.. Men imorgon så lär jag hitta på nått, kanske med Amanda..? Vicky..? :)

Ja.. Nu har jag inte egentligen så mkt mera att skriva.. Men lovar att uppdatera imorgon!




Hahah, jag och Jossie hade lite roligt med hennes kamera för nån dag sen när jag höll på att sminka mig! ♥


XoXo
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Vi kan träffas ikv om jag inte slutar för sent? :) <3

2011-07-16 | 14:37:12
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: