2011-04-28 | 13:07:13

Dag 2 - förra sommaren.

Hej!
Förra sommaren (2010) va hur kul som helst!
Även fast jag fick mitt hjärta krossat (host) några gånger, så hade jag en skit rolig sommar!
Var med en massa kompisar, grillade och hade det skoj. Tältade med Amanda,
for och festade hos våran tre männing i Bollsta Bruk. Den festen var skit rolig!
Midsommar en var en ut av dom roligaste midsommar jag haft. Va egentligen bara hemma med en massa folk, men jag hade det sjukt roligt, drack lite granna och hade det skoj, Clara va också med. :)
Fast jag hade mina stunder den sommaren då jag mådde hur dåligt som helst också, men dom stunderna ska jag inte tänka på, uscha!
Men jag hoppas på ännu en rolig sommar i år, men det är jag säker på att det komma bli!
Hm, nu tror jag inte att jag har något mera att skriva, men jag hade det jätte roligt förra sommaren, och jag ska se till att jag får ännu en rolig sommar! Och den komma nog bli ännu bättre i år pga att jag har fått sommarjobb, vilket betyder = peeeeeeeengar! ;)
Nu har jag tyvärr inga bilder sen förra sommaren eftersom att jag är hemma hos Amanda.
Men, jag kanske kan slänga upp någon bild senare! :)

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: