2011-04-12 | 16:16:58

Barnvakt :)

Hej!
Är barnvakt till Jesper och Kevin
, mamma jobbar tills senare ikväll.
Ska alldeles strax börja med maten, det blir makaroner och kötbullar! :) Lika enkelt som vanligt! ;)

Och vet ni vad...! Mamma ska kanske ringa Big Street Tattoo för att kolla om dom piercar örat , alltså en stång i örat, och så antar jag att hon ska kolla hur mycket det kostar, och kanske till och med beställa tid?! :D Wiiho!
Längtar som in i tusan!
Är det sant att såndär piercing tar lång tid att läka? Läste det nyss, jag har aldrig hört det förut men.. :) Skit samma, det är värt det! Jag hade ont en månad när jag hade piercat tungan, så.. Och det var såå värt det! Så, det kan få ta en månad eller så innan det läker, jag kan ju iaf äta vad jag vill endå! ;)


Kevin (på den översta bilden) och Jesper (på den nedre bilden) i somras, tror jag det va :)

'

Uppdaterar senare! Ska börja med maten :)

XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Men härligt :D

Ja, det kan ta upp till ett halv år/år om inte mer.. :s

2011-04-12 | 17:46:52
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: