2011-05-30 | 17:20:51

Virus i gurkor?!

Hej!
Det blir ett snabbt inlägg eftersom att Felicia håller på att tjata på mig om att vi ska gå upp och spela "resident evil 4", haha! Hon säger att det är för ensamt att spela det själv, lättskrämd kanske? ;) Haha, hon är så söt!

Iaf, Amanda skickade ett sms till mig:
- Ät inte gurka!
Och jag ba, whuuut? Så jag skickade ett sms och frågade vad hon menade, och tydligen så går det något virus i gurkorna, Subway får inte ens servera gurkor?! Läskigt?
Jag fick faktiskt lite smått panik eftersom att vi åt gurka i salladen igår, men mamma sa att vi åt en svensk gurka och inte en italiensk så tydligen så är det dom italienska gurkorna som det går virus i..?

Idag ska jag bara vara hemma och slappa, gårn är ju inte längre öppet, så man kan typ inte hitta på något på vardagarna längre?


Älskar dig, bästevän ♥

Aja, lovade Felicia att skynda mig, hörs!

Ps, jag ska lägga in fler bilder när jag har köpt en ny telefon, har brist på bilder..

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: