2011-05-15 | 19:40:22

Vinnaren av eurovision songcontest!

Hej!
Är det bara jag som tycker att det var heeelt fel låt som vann eurovision songcontest i lördags?!
Fast man måste ju vara nöjd med Sveriges placering, vi kom ju 3:a! Det var vääldigt länge sen vi kom så långt, så på det viset så kan man tänka positivt! :)

Låten som vann:


Usch, helt fel låt som vann, enligt mig..

Här är en låt som jag tyckte var en ut av dom bästa:



Iaf, imorgon är det måndag igen och ännu en skolvecka väntar.. Känns inte kul alls!
Tiden går fortare och det är bara tre veckor kvar till avslutningen! Herreguu, vad nian har gått snabbt..

Idag så har jag nästan inte gjort nånting alls, pluggat.. Som vanligt?
Men nu ska jag skriva en artikel om hur vi får varmt här hemma... Suck.

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: