2011-05-29 | 23:10:43

Vampire diaries nästa!

Hej!
Min helg har varit super bra!
På fredagen så var det avslutning på gårn så då for jag och Amanda dit sen va vi med Emil och Toffe en stund, sen for vi hem till mig och hade en sleepover, vi hade köpt en massa godis som vi tjockade i oss! :)

På lördagen så vaknade vi tolv ungefär sen gjorde vi oss klar och följde med våra mammor och syskon till familjedagen här på holmen. Senare på eftermiddagen så kom Emelie och Nelly och hämtade mig, deras pojkvänner va i Stockholm (kommer hem nu ikväll) och kollade på elitloppet, så vi hade en girlsnight! Dom hade hyrt åtta filmer som vi skulle se, men det slutade med att vi bara kollade på två, haha! :) Och så färgade jag Emelies hår blont, snyggt vart det! :)

Nu idag på söndagen så vaknade vi runt halv tolv-tolv och så slappade vi bara en stund, sen ringde mamma och sa att dom skulle fara och storhandla på willys och frågade om jag skule hänga med och det gjorde jag.
Sen har jag inte gjort så mycket, har spelat ett spel som jag och Felicia köpte idag "resident evil 4" heter det. :) Ganska läskigt till en början men när man har vant sig så är det inte läskigt alls... Liiite besviken, hehe.

Filmerna vi såg:


"Save the last dance 2" va inte så bra, blev besviken..


"The back up plan" är faktiskt en jätte bra film, i looove it! Det är inte ofta man får bra slut på sånna filmer (enligt mig) men den här filmen har ett förvånadsvärt bra slut! Värd film att se. :)

Btw, det dom har gjort på BB nu är ganska elakt.. Simon och Sara tror nu att båda dom har kommit till final och att Peter har åkt, men det är tvärtom.. Peter och Martin har gått vidare till final och nån ut av Simon och Sara ska lämna huset på fredag utan att dom vet om det.. Taskigt, men spännande, fast jag tror och hoppas att Sara åker. För Simon måste ju komma till final?!

Nä, nu ska jag kolla på avsnittet av Vampire diaries som va i fredags, hörs imorn!


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: