2011-05-07 | 16:09:42

Tack för gårdagen alla! :)

Haaallå!
Är barnvakt just nu för att mamma är nere på fotbollsplan och kollar på när Felicia har match. :)
Väntar på att hon ska komma hem så att vi kan börja med maten, snitsel och stekt potatis blir det!

Efter maten så ska jag hem till Amanda och plugga, och säga grattis till hennes jätte söta lillebror Adam som fyller fem år idag, grattis! :D
Sen ikväll så ska jag och Amanda grilla med Marica och Denice. Alltså, det känns verkligen jätte tråkigt att man snart ska splitras, går snart ut nian och dom ska flytta härifrån. Får fan hälsa på varandra mycket! ;)

Igår var det iaf fest
, hade det jukt roligt, roligt folk och gott dricka! :)
Taack för kvällen alla!

Ps, bilder från igår komma nog senare, kommer sno dom från Amanda. Hatar att jag inte har någon kamera själv, men jag kanske köper en när jag sommarjobbat? :)
Och förlåt för dålig uppdatering, det ska ändras!

XoXo Amanda
1 Kommentarer
Maricajonsson:

Visstja vi pratade ju igår om att du ska komma o bo hos mig och ta ledigt nån dag :) sen kan vi ju festa där oxå ;)

Tack flr gårdagen<3

2011-05-07 | 17:31:29
URL: http://www.maricajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: