2011-05-26 | 19:14:05

Kommer att höja, kiiingen!

Haallå!
Har alldeles nyss sovit en snabbis.. Är som vanligt sjukt trött..
Jag, Jossie och Felicia är barnvakt till pojkarna eftersom att mamma jobbar, och vi åt panpizza idag, det gillas hos barnen! ;)

Iaf så frågade jag min lärare i SO idag om jag klarade extrauppgiften som jag fick så att jag skulle höja mig i Samhällskunskap, och hon sa att jag klarade det och att hon kommer att höja mitt betyg! shiiet, vad glad jag blev! :D
Men något som inte är lika bra är att jag inte fick det betyg som jag ville ha på Norden provet.. Ville ju ha MVG så att jag skulle höja mig.. Men jag fick inte ens ett VG, eller jag var ett och ett halft poäng ifrån, men det ska ändras imorgon då jag får skriva till det så att jag inte tappar mitt VG i geografi!

Snart så kommer Amanda, hon ska kolla på Esther och så ska hon visa nån kille som frågade om vi ville vara med han och några av hans kompisar till helgen och grilla....?




XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: