2011-07-02 | 22:42:02

2/7

Hej!
Är skit trött just nu.. Kom tillbaka hem till Emelie för ungefär en och en halv timme sen, vi var och badade i Åmynnet, sen for vi hem till Köpmanholmen en snabbis. :)
Idag slutade Emelie jobba klockan 4, och när hon kom hem så hade hon Nelly med sig och jag och Emelie hade bestämt sen igår att vi skulle köpa var sin box från Asia thai palace , sjuukt gott! Så Nelly gjorde oss sällskap. :) Sen for vi och badade i Åmynnet, jag var/ är typ ett nervvrak... pga en sak som jag inte ska ta upp men skit samma! Jag försöker att inte tänka på det så...!
Men jag kan fortfarande inte fatta att jag kommit in på frisör, det är ju det jag har kämpat för heela nian, att komma in på frisör. Och jag lyckades!! Woho!
Nu är jag bara nervös, haha.. En helt ny klass och en ny skola! Aja, det går säkert bra. :)
Imorgon så jobbar Emelie igen, men slutar ganska tidigt, så vi kanske hittar på nått. :) Sen på kvällen så komma Tomas hem ifrån Fjälls, och på måndag tar jag bussen hem!
Och så kanske jag är med Amanda en snabbis..?
Nu ska vi kolla på "The tourist" och sen ska vi sova. Är faktiskt riktigt trött, det va ett tag sen jag va såhär trött så här tidigt, haha! Men jag uppdaterar imorgon! :)

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: