2011-04-24 | 23:49:21

Woho, Roddan ute ur bb-huset!

Haaaallå!
Just nu sitter jag och Amanda vid var sin dator och kollar runt på facebook! ;)
Amanda ska sova hos mig, totaly kickass! ;)
Iaf, vi kollade på BigBrother.. Och fyf*n vad jag och mamma blev förvånad när Rodney åkte ut ur huset! Men det är ju hur bra som helst, enligt mig! ;) Har velat ha ut honom ur huset hur länge som helst, för jag tål han inte!

Btw, hur ska jag göra med piercing i örat?!
Jag komma iaf inte göra det den här månaden pga att jag ska till Umeå på fredag, komma ta med mig en del pengar dit, och så ska jag ju (förhoppningsvis) ha en trevlig sista april också, med gott dricka! :)
Så, det komma nog inte bli av den här månaden.. Men som sagt så har jag också hört att det läker väldigt sakta, och att man kan få problem med det.. Och orkar jag det?! Hehe, jag hade ont i tungan i en månad, men dom säger att det kan ta upp till ett halvår innan det läker med stången i örat. Och om jag ska vara helt ärlig så känns inte det så tilltalande.. Hehe.



Ska jag, eller ska jag inte?!


Haha....♥

Jag och Amanda har bestämt att vi ska spela sims 3 heeeela natten, haha! Ha det bra, hörs hej!

XoXo Amanda



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: