2011-04-17 | 20:05:09

Våren är hääär!

Hej!
Guuu, vad fint väder det har varit idag! :D
Äntligen fösrvinner snön och sommaren kommer med snabba steg! :)
Idag så gick vi gå bingo runt holmen, och med den otur som vi har så vann vi såklart inget, men det var trevligt endå! :)
Sen så har jag bara spelat gta, har varit väldigt lat idag, förutom gå bingon då, och så har jag varit på ett ovanligt dåligt humör.

Imorgon så är det skola igen.. Är det bara jag som tycker att den här helgen har gått super duper fort?!
Man hinner ju inte med, måste jobba och plugga extra hårt nu när det gäller skolan! Har ju bara ca. en månad kvar..!
Åh, får panik varenda gång jag tänker på det..

Btw, läste igår att gratis versionen av spotify komma tas bort?! :o
Och så fick jag höra att man komma få 10 gratis timmar istället för 20, och att man bara komma få lyssna på en låt ett antal gånger?! Bara för att locka fler människor till att betala sin spotify... Fyfan vad dåligt. För oss^^
För dom är det ju bra.

Nä, nu ska jag duscha, sen blir det att tagga inför BigBrother ikväll!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: