2011-04-10 | 17:56:50

Söndag - Amanda+ film (y)

Hej!
Den här dagen har varit.. Slapp! har suttit och spelat gta nästan hela dagen.. Och städat, inte det bästa man kan göra på en  söndag.. Enligt mig iaf ;)

Iaf, ikväll så kommer Amanda hit, och vi ska kolla på "The exorcism of Emily Rose", en verklighets baserad film, en skräck! ;) Jag och Amanda älskar verkligen skräckfilmer, men det är väldigt sällan som man ser en skräckfilm som är så läskig så att man nästan skiter på sig nuförtiden?!
Nästan varenda gång man har kollat klart på en film så blir man besviken för att man aldrig kände den där känslan i kroppen då man blir så rädd så man inte vet vart man ska he sig! Grymt tråkigt tycker jag.
Så jag har inte sånna förväntningar att den här filmen ska vara jätte läskig, har velat sett filmen rätt länge så... Det är mest därför jag ser den.. Men har också hört vissa som tycker att den är sjukt läskig och vissa som inte tycker att den är läskig alls, så vi får se :)


Klicka hääär för att se trailern till filmen, den verkar rätt bra..? ;)

Men jag uppdaterar ikväll, tror jag ska upp och spela gta en liten stund till!

XoXo Amanda

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: