2011-04-23 | 15:15:28

Shoppa avslutningskläder i Umeå?

Hej!
Sitter och kollar runt på internet efter avslutningsklänning och skor, och jag har hittat typ en klänning som jag skullle kunna tänka mig att använda, men det är ingen klänning som jag blivit kär i...
Så jag frågade Emelie igår om hon visste någon bra sida som har fina klänningar. Och hon sa att jag antingen ska fara till stan eller Umeå.
Och jag frågade hur jag ens skulle kunna komma dit, och så vill jag ju inte fara själv!
Och då sa hon att vi kunde fara tillsammans, hon, jag, och så ska vi fråga Jossie om hon har lust att följa. :)

Det skulle ju för det första vara hur kul som helst! Har aldrig varit i Umeå (jag skäms), så det skulle vara spännande, och så skulle det vara mysigt att bara fara vi syskon! :) Äta/fika där, och gå runt och shoppa! (Y)

Nu ska vi bara övertala mamma och pappa att jag får fara! ;) Men det komma nog gå.


En bild som Amanda tog i skogen bakom vårat hus! Facelooken kanske inte är den bästa men.. Vad gör man?! ;)

Ikväll så blir det att vara med Amanda, hon sa att hon hade mycket att prata om.. Hon har sovit hos en kille inatt! ;) Haha ♥
Men vi hörs senare!

XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Åh, låter as mysigt ju! :D

Hahaha, pinsamt amanda.. <3

2011-04-23 | 17:14:51
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: