2011-04-10 | 20:12:15

Rött-brunt hår får det bli!

Haaaallå, sitter just nu och väntar på att mamma ska få Kevin att sova, sen ska vi färga håret på varandra :)
Mamma ska färga utväxten blont och jag ska färga mitt hår rött! Fast, mitt hår komma inte bli så rött på grund av att jag färgat det så mycket mörkt förut.. Men det är väl ganska positivt antar jag eftersom att jag inte vill ha så jätte rött! :)

Och så har jag nu bestämt mig att jag ska he en stång i örat:



För att jag tycker att det är grymt snyggt!
Men jag kanske måste vänta tills nästa månad för att göra det, för alla mina pengar komma gå till sista april den här månaden..
Men jag kanske kan fråga mamma om jag kan dra från nästa månadspeng! :D Får försöka med det, för jag vill göra det så fort som möjligt! ;)

Ändrat samtalsämne;
Nu är det så att jag fått reda på att Emelie kanske måste göra en ct-röntgen..

Förklaring;
Det är en röntgen där man får ett medel in i armen för att man ska kunna få bättre bilder, så då ligger man ner, och så åker man fram och tillbaka under en maskin typ... Svårt att förklara.
Jag har gjort denna röntgen två ggr pågrund av att jag fick en propp i lungan för ca 7 månader sen, men dom såg inget fel med mina lungor via en vanlig röntgen, men jag hade så ont så att dom gjorde en sådan röntgen för vi visste ju att något var fel, och då visade det sig att jag hade en propp i lungan, lunginflammation och blåsor på ena lungan.
Vill inte berätta så mycket mera, har inte frågat Emelie om jag ens får berätta... Men läkarna trodde först att det var astma, men som jag först trodde och fortfarande tror så är det något helt annat..

Men, vi hörs imorgon! (förlåt för att inlägget blev så himla långt! ;))

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: