2011-04-16 | 21:47:30

Lördag :)

Hej!
Idag vaknade jag klockan halv tolv med världens huvudvärk! Det var en sån här huvudvärk som man har kvällen innan och vaknar med.. Hatar det!
Blev i alla fall väckt av Emelie som kommit hit och ska stanna till imorgon kväll! Wiiho :)
Sen när jag kom ner så fick jag paj, sån som man värmer i mikron, alla var samlade och åt vid bordet.. Haha, family times! :D

Sen gick vi ut på en promenad runt holmenm, riktigt skönt var det ute idag! Får värsta vår känslorna ju! :)
Efter promenaden så spelade jag gta, och spelade nyss kort med Emelie, Jossie och Felicia.
Ikväll så blir det mys! Laddat med chips, godis och dricka. Nu ska vi bara hitta en film som vi vill se. :) Det komma bli myyys, kickass! :D


Finaste Emelie och hennes kille som hon förlovad med - Tomas :)

Nä, nu ska jag kolla på repriset på BigBrother så att jag hinner det innan vi ska börja myskvällen, hann inte kolla igår! :)

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: