2011-05-23 | 22:04:34

Vi har skaffat en kattunge!

Haallå!
Känner mig mycket bättre och det är hur skönt som helst!
Idag så stannade jag såklart hemma från skolan, vilket inte känns så bra, vill egentligen inte missa något, nu när det inte är nå mycket tid kvar alls i skolan..

Iaf så har mamma och pappa sagt länge till Jesper (lillebror) att han ska få en katt,
och igår så kom mamma och sa att katten äntligen skulle komma men vi skulle inte säga något till Jesper för det skulle bli en överraskning såklart! :)
Klockan två ungefär så kommer Eilert (en kompis till pappa) med katten, och vi ropar på Jesper och när han ser att det är katten så blir han göförtjust i katten! Och han bestämde sig för att döpa den till Esther, likadant som hans fisk, haha! (fast egentligen så är det typ allas katt, fast vi säger att det är Jeppes ;))
Esther är iaf jätte fin, nu ska hon bara vänja sig med att vara nära en hund, vilket är ganska roligt att se på, Esther är ganska viljestark och bestämd, hah! ;) Urgullig är hon! :)

I förrgår så va jag ju som sagt på sjukhuset (inte vc, hehe) och jag fick penicillin, och dom tog till och med prover för körtelfeber, men han har inte hört av sig än och jag hoppas att det är bra nyheter :)

Men nu ska jag kolla på BB, harne!


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: