2011-05-18 | 17:31:27

Plugga, Glee, Bb!

Heeej!
Ska snart sätta mig ner och plugga lite granna om norden.. Känns jätte drygt! Menmen, that's life, you know!
Dagen har varit rätt bra, skolan tråkig som vanligt, men det är alltid lika roligt att träffa kompisarna. :)

Ikväll kl 20.00 så ska jag och Jossie kolla på Glee, sen så blir det BigBrohter kl 21.00! :)
Jag känner att jag nog inte hinner fara till gårn, och så går ju programmet precis då bussen går till Bjästa så.. Det blir nog inge gårn för mig ikväll..
Får bli på fredag ist! :)



Nä, nu ska jag sätta mig ner och plugga, måste få ett mvg så att jag höjer mitt betyg i geografi till mvg!

XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Joooo, vi kan åka till gårn! (aaaaaaaa) <3

2011-05-18 | 19:09:14
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: