2011-05-02 | 15:18:49

Dag fyra - mina vänner.

Mina vänner betyder allt för mig.
Det är dom jag har dom bästa minnerna med, och det är dom jag har det allra roligast med.
Dom är där för mig när jag inte mår bra, och dom är också där när jag mår bra!
Utan dom så... Vet jag inte vad jag hade gjort, jag kan iaf tala om för er att jag inte hade varit den jag är idag utan dom, för dom har hjälpt mig genom allt! ♥

Min allra bästa kompis, som också har varit min bästa kompis sen barnsben heter Amanda Ögren, och hon är den bästa som finns, jag älskar henne som om hon vore min egen syster, jag säger allt till henne och tvärtom.
Utan Amanda ingen Amanda, haha!

Jag älskar mina kompisar, och skulle inte vilja förlora dom mot nått i världen.





XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Aaaaaaaaaw, men sötnos! Gud, du är BÄST! Jag älskar dig, ALLTID vi! ♥ ♥

2011-05-02 | 17:54:31
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: