2011-05-03 | 17:05:30

Dag fem - favoritminne.

Hej!
Oj, mitt favoritminne, jag har många bra minnen!
Det var nog när jag och Jossie for till Göteborg med våran moster Lena.
Jag var kanske nio år och Jossie elva. :)
Vi for till våran kusin som bodde i Göteborg just då, och så jobbade hon på liseberg, så Therese fixade en biljett till oss, och vi var på liseberg en heeel dag ända tills det stängde tror jag, och dagen efter så for vi dit igen och gick spökhuset. :) Och så gick vi på stan och hade det roligt. :)
Det är det bra minne som jag har. Men jag vet faktiskt inte om jag har någon riktig favorit, alla bra minnen är väl favoriter?

Det är en ut av dom bästa minnena jag har iaf.
Jag uppdaterar senare!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: