2011-05-04 | 21:31:17

Dag 6 - värsta minnet.

Hej!
Hm, mitt värsta minne vet jag faktiskt inte om jag har lust att dela med mig av..
För det är rätt så hemskt, hehe.

Så jag skriver ett ut av dom hemskaste minnena jag har!
Jag var på hockeymatch på kempis med pappa, Jossie och familjen lockner (vad jag minns iaf, va kanske sju-åtta år, kanske yngre), och så skulle jag, Jossie och Jackline gå iväg och köpa något, kommer inte ihåg vad, en korv eller nått kanske.
Och så började Jossie och Jackline bråka och dom gick åt olika håll. Och jag stog kvar där på samma plats och kollade först efter den ene och sen den andra, visste inte vem jag skulle följa med.
Och till slut så hade båda två försvunnit och jag stog kvar där själv. Men efter en stund så kom jag på att pappa hade gått ut och rökt en stund tidigare så jag gick ut för att leta efter honom, men såklart så hittade jag inte honom, och jag blev jätte rädd och började grina.
Och då var det en tant som hörde mig, och frågade vad det var. Och jag berättade att jag hade tappat bort min pappa. Och jag står där med henne i flera minuter, och så går en annan tant iväg för att göra något, hon sa att hon skulle komma tillbaka efter en stund. När jag stått där med den andra tanten ett litet tag till så kommer det en kille som heter Jesper, som visste vem jag va och frågade hur det va osv. Och så tog dom två hand om mig, och till slit hör jag ur högtalarna i taket "Amanda Forsberg står och väntar på sin pappa i entrén", och jag tyckte det va så pinsamt. Men till sist så såg jag min pappa och då sprang och och hoppa upp i hans famn.
Och jag kan säga att jag aaaaldrig mera gick själv nånstans på ett ganska långt tag, haha!
Det var ett ut av dom hemskaste minnen jag har, haha, minns det som om det var bara ett litet tag sedan.
Nä, nu ska jag snart gå hem, och sen så ska jag såklart kolla på BigBrother! :)
Btw, jag tycker att det var as spännande när alla var nominerade förra veckan, men blev endå sjukt förvånad att det var Sonia som åkte. Fattar inte vad det är som håller Madde kvar i huset?! Hon är ju j*vla tråkig ju?
Aja, hoppas hon åker den här veckan!
Bb Sonia som åkte.
Nu ska jag förhöra Amanda på hennes läxa, sen ska jag dra hemmåt.

XoXo Amanda
1 Kommentarer
frida söderquist:

sv; naaaaaa, beror på! innan du frågade hade nathalie redan hört med några från stan om vi skulle grilla och så, men vi ser om vi dyker upp en stund :D

2011-05-05 | 21:19:49
URL: http://fssstfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: