2011-05-17 | 15:59:36

16 skoldagar kvar! :o

Hej!
Börjar få ännu mer panik än vad jag redan har, det är bara 16 skoldagar kvar! :o Shiieet.
Fick iaf reda på vad jag fick för betyg på den extra engelska nationella uppsattsen jag gjorde, och jag fick MVG! Känns grymt skönt! :)
Nu ska jag bara försöka plugga upp Samhällskunskap!

Btw, förlåt för en sjuuukt dålig uppdatering.. Men jag har vekligen pluggat arslet av mig! Känns som att jag har pluggat konstant i två veckor.. Inte roligt, men vad gör man?

Song of the day:



Skönt är det iaf att jag inte har någon läxa att göra idag! (Y)
Idag ska jag bara.. Ta det lugnt, har ingen lust att göra något alls, är grym trött. Så jag ska bara vara hemma. :)

jag ska försöka blogga mer senare!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: