2011-05-11 | 16:41:12

11/5

Heej!
Dagen har varit rätt så dryg.. Hade matte nationella-problem lösning idag på skolan, tyska prov sista timmen, och så är ju skolan i sig rätt trist.. Haha.

Jag skulle egentligen blogga igår, men det blev som bara inte så, hade annat för mig. ;)
Min helg, som jag skulle skriva om igår, var rätt bra! Först på fredagen var det fest i holmen, med en massa trevligt folk :) På lördagen så träffades jag, Marica, Amanda, Denice, Adam, plus några flera på sarasbrygga och grillade. :) Det var kingen! Och på söndagen så slappade jag bara och pluggade lite. Förresten! Vi hade ju ett hemprov i buddhism, och jag fick MVG på den! :D Wooho! Glad? Nja, kanske lite ;)

Iaf så ska jag och Vicky planera idrotten imorgon. Men vi har nästan funderat ut allt vad vi ska göra. För att få ett VG i idrott så måste man visa "ledarinstinkt", eller nått sånt? Och en del annat.. Och jag ska som sagt försöka höja till ett VG, vilket kanske inte är helt omöjligt, men det skulle vara ganska fantastiskt eftersom att jag bara har varit med på idrotten i åk 9! Men, ingenting är omöjligt! ;)

Btw, vilka har sett på BB nyligen? Ni som har gjort det vet att Katerina har åkt. Det stog mellan Gurkan, Katerina och Peter. Alltså, jag tyckte att Katerina var rätt så dryg med sitt skrikande och barnsliga beteende, men hon gjorde ändå så att det hände något i huset.. Alltså, alla dom som liksom är roliga i huset och får något att hända åker ut, som Katerina, Sonia, Rodney, Vanessa osv.. Liksom, vad gör madde i huset?! Sover, sitter i soffan, äter, sminkar sig, och flashar sina köpta bröst..? Nä, Madde borde lämna huset, hon är ju så grymt tråkig!


BB Katerina.

Nä, nu ska jag hjälpa mamma med maten, det blir kebab med strips, mums!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: