2011-04-24 | 15:58:34

Städa och sedan vara med Amanda :)

Hej!
Emelie och Tomas har kommit hit, och vi ska ju som sagt bjuda dom på middag.
Och vi har övertalat mamma! Vi ska fara till Umeå på fredag! Wiiho! :D totaly kickass!

Egentligen så ska jag egentligen ha städat klart på övervåningen, men eftersom att Emelie och Tomas kom så har jag inte gjort det, har bara börjat lite smått i mitt rum...
Men efter maten ska jag ta tag i städningen igen, sen efter det så blir det att gå med Amanda till badstranden, och kanske knäppa lite kort (inte på min den här gången, hehe).

Iaf, här kommer tre låtar som jag bara älskar! Bandet "hurts" är hur bra som helst, i love them!








Njut av låtarna nu och så hörs vi senare! :)


XoXo Amanda
1 Kommentarer
Jennie:

Bra smak, Hurts är grymma.

2011-04-27 | 16:39:52
URL: http://stadfirma-goteborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: