2011-04-11 | 17:36:31

Sol och värme = gilla!

Hej!
Idag är det sol och mycket värme, och det gillas stort! :)

I alla fall, vilka kollade på bigbrother igår?! Ni som gjorde det vet ju att Patrik åkte ut..



Jag ville att Roddan skulle åka, för jag tycker att han är en sån hemsk person! :o skit snuskig och bara.... Nä, äcklig! Haha.. Bara jag som tycker det? 8)
Fast i för sig så får han det att hända rätt mycket, Patrik höll typ bara på med Madde och gjorde nästan ingenting.. Så det är två sidor där, Roddan är äcklig och dryg, men får saker att hända.
Medans Patrik bara är tråkig och märks knappt, men han är snygg ;)



Men aja, jag tål inte Roddan så... Jag blev lite arg när det var Patrik som åkte.. Hehe.

Aja, skit samma.. Vidare till nästa samtalsämne:
Var på sjukhuset idag och tog nio blodprov?! Trodde att jag bara skulle ta ett prov, men sköterskan tog fram nio olika rör som skulle fyllas med blod.. ;s Blev lite förvånad, haha. Jag = en sjukling?! Haha ;)

Ikväll så kanske det blir gårn med Amanda, om jag hinner göra klart NO läxan.. Men det får vi hoppas! :)
Ska plugga nu, men vi hörs senare!

XoXo Amanda

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: