2011-04-27 | 23:53:17

Sleeeeepover! :')

Tjabbatjenahallååå!
Den här dagen har varit... Slapp!
Vaknade kvart i ett av att mamma sa att jag skulle vakna om jag ville hälsa på Emelie och Tomas innan dom skulle fara. Dom hade kommit hem till oss kvart i sju på morgonen. Dom hade inte sovit på hela natten för att Emelie hade fått ont igen, så hon for till akuten, och dom sa att hon skulle få tid på vårdcentralen. Så medans dom väntade kom dom hem till oss, vilket va myyyys tycker jag! :) Även fast jag bara hann prata med dom i ungefär en halvtimme för att hon hade tid kvart över ett..
Sen spelade jag gta (älskar verkligen det spelet, hehe), och efter maten så for jag, mamma, Kevin och Jesper in till stan för att storhandla, och då köpte jag hårfärg!
Och efter det så hämtade vi upp Amanda i Bjästa, och så for vi hem till mig. Sen for vi till gårn, och nu är vi hemma hos Amandaaaa, ska sova här!(Y) Och vi ska alldeles strax kolla på film, sen kanske det blir sims, om vi inte ska kolla på BigBrother, missade avsnittet igår och idag!
Nä, ska vara social med Amanda nu, och så ska vi hitta någon film som vi ska titta på!
Buuuuuusigt! :D
ps, ska kolla med Amanda om jag kan få låna hennes kamera för att knäppa kort på hårfärgen! :) Hörshej!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: