2011-04-30 | 15:00:13

Sista april! :)

Heeeello!
Idag är det sista april, och kvällen spenderas med Marica, Denice och Vicky. Det kommer att bli kiiiingen! ;)
Sen komma kanske Vicky sova hos mig. :)
Till middag blir det friterat kyckling och räkor med ris, det är så grymt gott!

Iaf, Umeå resan igår var sjukt rolig och härlig! Vi var i Umeå heela dagen, och jag hittade en klänning, skor och en vårjacka. :)
Och såklart så åt vi på donken (mcdonalds) också! ;)
Vi tog kvart över åtta bussen dit, bussresan tog nästan precis två timmar. Och så tog vi tio över fyra bussen hem, tog kanske en och en halv timme. :)
Somnade klockan halv tre på natten och klev upp kvart över sex på morgonen, trodde att jag skulle vara as trött, men jag var faktiskt pigg, haha..

Men nu ska jag baka en snoddas till mamma, hon ska dela ut fika ikväll där dom har majbrasan. :)


Gamla och snygga bilder på Emelie och Nelly! (Y)


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: