2011-04-23 | 20:34:23

Sims 3 :)

Haaaallå bloggen!
Sitter och kollar på medans Amanda dammsugar, vi ska alldeles strax spela Sims 3. :)
Hon sa att hon skulle visa mig hur läskigt det är när man blir jagad av mumier.. Haha! (Y)
Seen efter det så ska jag nog ta och gå hemmåt. Imorgon kommer Emelie och Tomas på middag hemma hos oss, och då tänkte jag och Emelie ta och försöka övertala mamma att vi ska få fara till Umeeåå! :D
Jag känner att jag är på ett jätte bra humör, även fast jag typ inte har gjort något speciellt! Haha, kickass! ;D
Men, jag uppdaterar mera imorgon, nu ska vi spela The Sims 3! Haare gött! ♥


XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

:) <3

2011-04-23 | 22:24:49
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: