2011-04-10 | 00:53:13

Ny blogg! :)

Hej!
Skapade en ny blogg ikväll eftersom att den förra bara krånglade och inte alls fungerade som jag ville, så jag gjorde en ny! Och förhoppningsvis blir det den sista gången jag gör en ny blogg! Haha ;)

I alla fall så har jag varit hos Amanda ikväll (vilket hon nämnde i inlägget som hon gjorde!), och vi kollade på en film som heter "Freddy got fingered". Haha, guu vilken dålig film, den va så dålig så att den vart bra! Haha, helt sjuk var den, inte någon direkt handling heller, så sjukt dålig egentligen.. Hahah.

Hm, jag känner att mina ögonlock börjar bli tunga, så jag kanske ska gå och lägga mig i sängen och läsa? :)
Mjo, det låter som en bra idé tycker jag! :)
Jag uppdaterar imorgon. Hoj!




XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Haha, den var så sjuk :) <3

2011-04-10 | 13:11:05
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: