2011-04-21 | 15:33:57

Looooov! ♥

Äntligen är det looov! :D Känns så sjukt bra!
Blir ett härligt lov som spenderas med mina härliga kompisar! :)

Iaf, idag var det tårt tävling på skolan, vart rätt så nöjd med våran, hade en liten kyckling på toppen, bara för att ha ett litet påsk tema, hehe. 8)
Jag fick också ett påskägg av skolan för att jag läst rätt så många sidor, eller inte så många men... x)
Hatade att gå upp på scenen, man känner sig som en geek som får ett pris för att man har läst, haha!

Ikväll så ska jag vara med Amanda, vi ska se en film som heter "dear John", Amanda har redan sett den, men jag tvingar henne att se den igen med mig. Har hört att den är jätte bra! :)
Sen gör vi säkert något annat också, vi har mycket att prata om. ;)


Älskar dig stumpan! ♥

XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Aw, älskar diiiig! <3

2011-04-22 | 11:21:19
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: