2011-04-28 | 23:21:22

Hemma hos Emelie och Tomas :)

Hej!
Är hemma hos Emelie och Tomas, ska alldeles strax kolla på "Harry Potter - den flammande bägaren", bara för att det var länge sen jag såg den. :)
Imorgon bär det som sagt av till Umeå med Emelie och Nelly! :) Kingen!
Ska bli skit roligt!
Iaf, jag färgade som ni vet håret idag.. Är så less på att mitt hår är så mörkt. Har färgat mitt hår mörkbrunt i tre år, så det är nästan omöjligt att få det till en annan hårfärg längs topparna...? Blir så less, vill ha typ rött, men när jag väl färgar håret så blir det rött-brunt..-.- Blir aldrig som jag vill ha det. Menmen, that's life!
Nä, nu ska jag kolla på film, vi får se om jag hinner/orkar blogga imorgon när jag komma hem! :)

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: