2011-04-20 | 16:18:00

Gratis sms + sommarjobb!

Haaaallå bloggen!
Nu är det så att jag är på topp humör idag! :)
För det första så har jag fyllt på min telefon så att jag har gratis sms i en hel månad, för det andra så har jag fixat sommarjobb, och det känns så underbart! :')

Iaf så har jag varit väldigt dålig på att uppdatera dom här senaste dagarna, men jag har typ inte haft något att skriva om..
Har typ bara varit skola och läxa så, det hade inte varit så intressant. ;)

Förresten! Har ni hört BigBrother låten? Jag tycker att den är grymt bra! Klicka hääär för att lyssna på den. :)
Verkligen en fest låt! ;)



Plus så har det ju kommit ut en remix på R&M, då det är både Rihanna och Britney Spears som sjunger! :) Den är också sjukt bra, klicka hääär för att lyssna. :)

Nä, ska börja med maten nu, är barnvakt! :)

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: