2011-04-27 | 15:59:59

Dag 1 - om mig.

Hej!
som ni säkert redan räknat ut så heter jag Amanda Forsberg, är 15 år och fyller 16 i oktober. :)
Mina intressen är... Att vara med kompisar, att rita (ytterst sällan), smink, shoppa kläder och skor, hålla på med hår,m.m..
Går sista terminen i 9:an och har alltså valt gymnasielinje, har valt frisörlinjen på parkskolan i första hand och i andra hand ekonomiprogrammet på nolaskolan. Får se vilken jag komma in på, har valt andra linjer också, men bara för att ha alternativ, det är frisör eller ekonomi som jag verkligen vill komma in på. :)
Jag är oftast glad, men har mina stunder då jag är på uruselt humör, vilket alla måste ha ibland..?
Hm.. Ja, vad mer ska jag skriva?
Att jag är på topp humör nästan varje dag för att jag är så himla glad och ser fram emot över att få sommarjobba till sommaren?! That's just so totaly kickass! ;)
Just ja, får inte glömma att tillägga att jag har väärldens bästa kompisar, love you guys!
Aja, nu har jag inget mera att skriva, hörs senare, puuuuusssn!


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: