2011-04-25 | 22:10:35

25/4

Hejsan!
Idag vaknade jag kvart över ett på dagen av att jag hörde en massa prat. Så jag väckte Amanda, och så gick vi ut på gården i bara morgonrock, där satt mamma, pappa, Felicia, hennes kompis Emil, Jesper, Kevin och fikade gofika och dricka! Så, då blev vi bjuden på fika direkt på morgonen, kanske inte den bästa frukosten men.. Hehe.
Så, nu blir det bantning! ;)
Iaf så såg jag och Amanda "hostel 2" igår kväll på 3an, och herre gud vilket konstigt slut! Blev typ irriterad, haha. :)
Sen spelade vi sims 3 till halv fyra på natten. ;)'
I alla fall, såhär komma resten av mitt lov se ut:
Tisdag: Vara med Amanda, kanske går till stranden, vilket vi skulle göra idag, men inte blev av. Och så måste jag göra lite läxa också...
Onsdag: Gör lite läxa, har nationella prov i matte på tisdagen efter lovet. Och så kanske jag är med Amanda eller Clara. :)
Torsdag: Far till Emelie och Tomas för att sova där, skulle egentligen sova där på tisdagen men Emelie jobbar. :)
Fredag: Det bär av till Umeå, shoppar klänning och skor! Wiiho! ;)
Lördag: Det är sista april och jag lär ha en kung kväll! (Y)
Söndag: Lär nog bara ta det lugnt. :)
XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: