2011-04-22 | 20:06:28

22/4

Hej!
Den här dagen har varit mysig, for till Bjästa med mamma, Kevin och Jesper för att köpa den andra mjukglassen för i år!
Åt som Amanda Ögren skrev på inlägget förut idag första mjukglassen igårkväll i Bjästa, vi pratade och hade en massa mys, roligt var det! Sen tog vi tio bussen hem till henne och kollade på "dear John", och den filmen är sjukt bra! Jag grät och grät, eller jag och Amanda typ grät tillsammans, haha.
Blev i alla fall totalt förvånad när jag märkte att hon gästbloggat! :) Sötgumman min ♥

Så vi satt utanför Sibylla och åt glassen, och så pratade jag och mamma om hur mycket jag lär få i lön till sommaren. Sen for vi hem och så var vi ute på gården och krattade och sånt.
Sen så gick jag in och spelade gta en stund, och jag klarade äntligen uppdraget som jag har försökt att klara i säkert en vecka! (Y) Stolt över det iaf. ;) Kickass!

Sen nu ikväll så skulle jag egentligen kolla på Vampire Diaries, men då märkte jag att det inte är nå idag.. :( F*n också! Såg så himla mycket fram emot programmet och såklart så ska det inte visas nått.. -.-
Aja, får nöja mig med att kolla på BigBrother! :)


Skor som önskas till avslutningen!
Fast... Jag blir så himla lång i sånna klackar, är 176 cm utan klackar så.. Får se hur det blir!

Nä, nu ska jag kolla på King Kong med mina kära syskon!

XoXo Amanda
1 Kommentarer
Amanda Ögren:

Hihi :) Men as snygga skor ju! <3

2011-04-23 | 16:22:43
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: