2011-05-18 | 08:07:42

18/5

Hej!
Haha, det gick ju som det gick med att blogga mer igår!
Men just nu så har jag tid, är klar med att fixa håret, sminka mig, klä på mig osv.. Och det är tio minuter kvar till bussen, och det tar inte ens en minut för mig att gå till busshållsplatsen. ;)

Idag så ska jag plugga lite, har prov om norden till veckan, och det är bäst att börja tidigt...! Känns hur drygt som helst, men vad gör man inte för betygen..
Sen så ska jag nog fara till gårn kanske? Ska kolla med Amanda om hon har lust/kan följa med! :)

Det enda som är positivt med dagen är att vi har teknik. Det är skit roligt! :D Håller på att bygga en raket av en petflaska m.m. :) Jätte roligt!

Nä, nu ska jag gå och ta på mig skor och alldeles strax gå ner till bussen, vi hörs senare, I promise! ;)


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: