2011-06-28 | 15:34:46

Tisdaaag

Haallå!
Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag gjorde inte så mycket så hade typ inget att skriva, hehe. Va hemma hos Ankie en sväng med mamma och småbröderna. Jesper fick en cykel, hans gamla är för liten, Ankie hade en gammal cykel som bara stod på gården så Jesper fick den! :)

Idag.. Så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, skulle egentligen gå på stan med Emelie och ta en fika med henne, men det blir inte av.. Buhu! Saknar henne som fään!
Men vi bestämde att vi ska göra det nästa månad istället, när jag får pengar osv.
Ikväll så ska jag nog gå ut och gå eller kanske hitta på nått annat roligt!
Och så måste jag stäääda.. Tråkigt men sant.

Iaf, på fredag så drar jag nog till Sommarfesten som ska vara i stan. Det ska vara istället för Hamnfesten, men ska i princip vara likadant! Det komma nog bli kiiing!


Finaste systrarna Jossie och Felicia! ♥


Btw, fan vad jag vill veta vilken linje jag har kommit in på nu! :o Blir så irriterad på att det ska ta så lång tid, haha!
Men mamma säger att brevet borde komma snart och att det borde stå i tidningen vilken dag som helst också.. Väntar med stooooor spänning!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: