2011-06-29 | 20:30:50

Grilla, sen sova i husvagn!

Heej!
Ska alldeles strax dra ner till Sarasbrygga för att grilla med några stycken..(Y) Kiing!
Sen när jag komma hem så ska jag sova i husvagnen som vi har på baksidan med Jossie, det ska komma lite folk och hälsa på också, sen har vi en fungerande tv med dvd där också så det lär bli lite film dessutom, så det blir skoooj! :)

Imorn far jag till Emelie och stannar där över helgen, Tomas ska fara till Fjälls och komma hem på söndag natt.
Så jag och Emelie ska mötas i stan, hyra film och kanske gå en sväng på stan, sen far vi hem till henne! :) Låter kung tycker jag.
På fredag far jag från Emelies lägenhet i Järved in till stan för att möta upp Frida och några andra, för att sedan fara till Sommarfesten, sen återvänder jag till Emelie igen! :) Hihi, kanske lite onödig information men, whatever.. 8)



Den här filmen ska jag och Emelie titta på i helgen, wiiiho! Har längtat som fään att se den! :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: