2011-07-23 | 19:13:53

Regnet döljer mina tårar så att du ej ser.

Hallå!
Idag är det lördag och den här veckan har jag uppdaterat grymt dåligt!
Jobbade hela veckan, fredagen var en stress dag, precis som förra söndagen.. Men det va rätt så roligt endå.

Igår så blev jag blev jag förfrågad att fara till badstranden och träffa lite folk, Clara var där, plus några till som man känner. Senare på kvällen kom också Jossie. Hade det rätt så roligt, fast det slutade lite sämre.. Men efteråt så va vi några stycken som for hem till oss, jag och Jossie är ensam hemma. Vid halv fyra så gick vi och la oss, och jag kan ju säga att jag somna på en gång..!

Just nu så är Emelie och Tomas här och hälsar på, fast nu så är dom ute och klättrar i trädet för att våran kattunge har klättrat upp och kommer inte ner.. Menmen, det löser sig!
Senare så ska jag bara ta det lugnt tror jag! Även fast jag vill hitta på nått ikväll så vet jag inte om jag orkar.. Får se hur det blir.
Nä, nu ska jag gå och hjälpa Emelie och Tomas, haha...

Hejdå!

1 Kommentarer
Marina:

Härlig blogg tjejen! :)

2011-08-07 | 15:53:50
URL: http://negatiive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: