2011-07-01 | 18:22:20

Jag kom in på frisör!!

Haaallå!
Jag är super duper glad!! Jag fick reda på för några timmar sen att jag har kommit in på frisööööör! :D Alltså, jag trodde seriöst inte att jag skulle komma in..
Jag såg på facebook att några hade kollat på hemsidan vilken linje de kommit in på, men man måste ha lösenord, och pappret som man fick där lösenordet står har jag tappat bort, så mamma ringde in till kommunen, gav mitt person nummer och så kunde dom kolla vilken linje jag kommit in på!
Och så ringer mamma och säger " Jag får gratulera för du har kommit in på FRISÖR!". Och jag ba skrek rätt ut och Emelie fattade inget, sen när jag sa att jag kommit in på frisör så stog vi i hennes lilla lägenhet och hoppade och skrek, haha..!
Sen ringde mamma igen och sa att jag har fått brevet hem, så mamma hade inte behövt ringa egentligen men, whatever! Haha :D

Just nu så väntar jag på att frida ska bli klar så att vi kan dra in till stan till Sommarfesten. Inte så fint väder men vi är inte gjorda av socker så vi åker endå! ;)

Igår så hade jag och Emelie en liten myskväll men en massa gott och så kolla vi på två filmer:


"Mean girls 2", riktigt bra faktiskt! :)


"Ramona anf Beezus", den är också bra, flickan är grymt söt! :)

Btw så kollade jag på "Burlesque" idag när Emelie farit till jobbet. Och den var bra! :) Men jag tror endå att jag hade förväntat mig att den skulle vara bättre, men den va bra! En film värd att se, absolut!

Nä, nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla medans jag väntar på att Frida ska bli klar, måste nog åka in om en och en halv timme.. Menmen! :)


XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: