2011-04-14 | 23:36:18

Plugga + Amanda + sims3 = (Y)

Hej!
Har inte hunnit blogga nå idag eftersom att jag har varit barnvakt, ganska virrigt idag..
Sen for jag hem till Amanda, där vi plugga och spelade sims3. :)
Har prov om hinduismen imorgon.. Och jag känner värsta pressen på mig eftersom att jag måste få vg på det provet så att jag får vg i religion... Så att jag kan komma in på den linje jag vill.

Klockan kvart över nio gick jag hem, ville ju inte missa BigBrother! ;)
Imorgon är det freeedag! Wiiho!
Känns alltid lika härligt att veta att det är fredag, att det äntligen än helg..
Men jag tycker att på den sista tiden har tiden gått väldigt snabbt?! Tiden bara flyter iväg, och jag börjar få lite panik! Måste fortfarande höja mina betyg lite grann för att kunna komma in på frisör, eller ekonomi.. Och tiden går ju så himmla fort, och jag har typ... En månad på mig?! Shiiet.


Haha, jag och Amanda hade roligt med hennes kamera.. (a)

Nä, funderar på att gå och lägga mig.. Ses imorn!

XoXo Amanda
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: